Nowe biuro - wyposażenie
+21
ważniak
madzia2
Kłaczek25
IngaIguana
hrice
Margolcia
Kajtek33
dorothy
Ewelaa213
rose.orn
KasjuszMag
Sara212
sywi
normi
notariuszka
kalcyt
miskia13622
cordie.koch
bocian
rudy.jakubowski
hilton37
25 posters
Strona 1 z 2
Strona 1 z 2 • 1, 2
Nowe biuro - wyposażenie
Organizując zaopatrzenie biura, należy pamiętać o zakupie telefonów i telefaksów, które są niezbędne każdego dnia, m.in. do utrzymywania i nawiązywania kontaktów biznesowych. Warte uwagi są duże nowoczesne telefony posiadające słuchawki bezprzewodowe z odłączanym mikrofonem, co pozwala na rozmowę podczas przemieszczania się z pokoju do pokoju.
hilton37- Liczba postów : 5
Join date : 17/03/2022
Age : 34
Skąd : Żywiec
Re: Nowe biuro - wyposażenie
Kompletując wyposażenie biura, trzeba pamiętać o nożyczkach i ostrzach do papieru, które są niezbędne na każdym biurku. Mogą przydać się również akcesoria do pakowania i wysyłek oraz artykuły stemplarskie, tj. datowniki i pieczątki. Warto również zastanowić się nad artykułami do notowania.
__________________________
Notesy moleskine
__________________________
Notesy moleskine
rudy.jakubowski- Liczba postów : 1
Join date : 21/03/2022
Age : 34
Skąd : Warszawa
Re: Nowe biuro - wyposażenie
Zgadzam się w 100% ze wszystkim, o czym piszecie. Pamiętajcie jednak o tym, aby zadbać również o dekoracje w biurze. Nie tylko wy będziecie się lepiej czuć, ale również wasi klienci Ładne wnętrza po prostu przyciągają, a żywe rośliny to już w ogóle. Dlatego ja korzystam z usług https://roslinydlabiura.pl/uslugi/kwiaty-do-biura i myślę, że ich oferta zainteresuje także was.
bocian- Starszy Ekspert
- Liczba postów : 432
Join date : 04/03/2021
Re: Nowe biuro - wyposażenie
Biuro powinno być przede wszystkim dobrze wyposażone. Pozdrawiam!
cordie.koch- Liczba postów : 4
Join date : 13/04/2022
Age : 26
Skąd : Warszawa
Re: Nowe biuro - wyposażenie
Polecam do nowego biura zakupić zmywarkę, jeśli macie dużo pracowników to na pewno będzie oszczędność czasu dla każdego. Koszt zmywarki SMEG nie jest ogromny i powinien zwiększyć efektywność pracy.
miskia13622- Klikacz
- Liczba postów : 26
Join date : 18/08/2021
Re: Nowe biuro - wyposażenie
Jeśli w biurze planujecie zrobić salę konferencyjną, od siebie mogę polecić fotele profim acos które na pewno świetnie się sprawdzą!
kalcyt- Starszy Ekspert
- Liczba postów : 372
Join date : 15/04/2022
Re: Nowe biuro - wyposażenie
W biurze, warto zawiesić na ścianach osiągnięcia firmy,jej dyplomy,osiągnięcia,przebyte kursy czy podziękowania zadowolonych klientów. Wszystko powinno być oprawione w dopasowane ramki w różnych rozmiarach https://aluramy.pl/rama-drewniana-sur-g-21x29,7-a4
Dzięki takiemu zabiegowi,nie tylko zapełnimy przestrzeń na ścianie, ale też sprawimy,że biuro będzie uchodziło za profesjonalne, a ludzi w nim pracujących, za odpowiedzialnych i poważnych.
Dzięki takiemu zabiegowi,nie tylko zapełnimy przestrzeń na ścianie, ale też sprawimy,że biuro będzie uchodziło za profesjonalne, a ludzi w nim pracujących, za odpowiedzialnych i poważnych.
notariuszka- Nowy
- Liczba postów : 9
Join date : 23/01/2022
Re: Nowe biuro - wyposażenie
W biurze kluczowe jest też odpowiednie oświetlenie. Wpływa nie tylko na rachunki za energię, ale też na produktywność i samopoczucie osób pracujących w biurze. Przy aktualnych rosnących cenach energii chyba najlepiej postawić na ledowe żarówki: https://swiatlolux.pl/zrodla-swiatla/zarowki-led/zarowki-gu10-led lub ewentualne świetlówki LED.
normi- Klikacz
- Liczba postów : 24
Join date : 31/03/2022
Re: Nowe biuro - wyposażenie
Jeśli interesują was przeprowadzki biur, to od siebie polecam firmę www.warszawaprzeprowadzki.pl zajmują się tym od lat i wykonują wszystko bardzo dobrze.
sywi- Forumowy pisacz
- Liczba postów : 66
Join date : 17/02/2022
Re: Nowe biuro - wyposażenie
Witam zainteresowanych tematem ksiegowości. Jeżeli szukacie sprawdzonych usług w zakresie księgowości, to polecam Wam sprawdzić stronę, na której znajdziecie ofertę księgowość w Krakowie . Jest to firma, z którą współpracuje już wiele lat i jestem bardzo zadowolony z efektów.
Sara212- Starszy Ekspert
- Liczba postów : 1436
Join date : 25/03/2021
Re: Nowe biuro - wyposażenie
Przy nowym biurze warto pamiętać o artykułach papierniczych oraz tuszu do drukarki.
KasjuszMag- Starszy Ekspert
- Liczba postów : 172
Join date : 01/08/2022
Re: Nowe biuro - wyposażenie
W nowym biurze należy pamiętać, aby zatrudnić do niego ludzi
rose.orn- Liczba postów : 4
Join date : 07/08/2022
Age : 34
Skąd : Poznań
Re: Nowe biuro - wyposażenie
Ja właśnie się przeprowadzam do nowego biura ponieważ wcześniej moje biuro było w moim starym domu. Postanowiłam wtedy wykonać Opróżnianie mieszkań, domów ponieważ nic nie nadawało się na przewiezienie do nowego miejsca. Jestem bardzo zadowolona ponieważ nic mnie nie interesowało. Polecam
Ewelaa213- Forumowy pisacz
- Liczba postów : 70
Join date : 07/03/2022
Re: Nowe biuro - wyposażenie
Zamów wszystko online. Tak jak meble tak również wszelką drobnicę szybciej jest zamówić z dostawą pod wskazany adres. Zobacz sobie na przykład https://kapitanbiuro.pl Znajdziesz tutaj całkiem sporo rzeczy przydatnych w każdym biurze. To wszystko bez odrywania się od pracy na zbyt długo i jeżdżenia po sklepach papierniczych
dorothy- Starszy Ekspert
- Liczba postów : 279
Join date : 28/03/2022
Re: Nowe biuro - wyposażenie
Tylko że jeśli chodzi o utrzymanie takich powierzchni w ramach własnej firmy, to jednak warto zawsze sięgać po sprawdzone rozwiązania. Ja na stronie https://impactsc.pl/pl/c/Chemia-konsumencka/88 czytałem więcej na temat chemii konsumenckiej i zastanawiam się, w jaki sposób można wykorzystać takie produkty względem utrzymania własnej firmy w czystości.
Kajtek33- Starszy Ekspert
- Liczba postów : 187
Join date : 19/09/2022
Re: Nowe biuro - wyposażenie
Przy nowym biurze mamy dużo na głowie i często zapominamy o bardzo ważnych rzeczach takich jak zszywacz elektryczny biurowy, a do tego zszywki do papieru.
KasjuszMag- Starszy Ekspert
- Liczba postów : 172
Join date : 01/08/2022
Re: Nowe biuro - wyposażenie
Myślę, że w każdym biurze must have to komputer i monitor. Szczególnie monitor musi być dopasowany do potrzeb użytkownika. Jest na rynku firma Alstor, która jest dystrybutorem IT i mogę pomóc w doborze i dostarczeniu takiego sprzętu. Tutaj https://alstor.pl/produkty/monitory-biurowe/ namiary na nich.
Margolcia- Klikacz
- Liczba postów : 29
Join date : 07/02/2022
Re: Nowe biuro - wyposażenie
Prowadzenie biura nie należy do najłatwiejszych. Największym problemem może okazać się przechowywanie dokumentów i ich odpowiednia archiwizacja. U mnie w biurze są specjalne regały, które zostały przeznaczone do archiwizacji dokumentacji. Takie regały są odporne na przechowywanie obszernej dokumentacji, ponieważ są zbudowane z grubej blachy, która uniesie nawet 100 kg na jedną półkę. Prowadząc biuro nie ma co oszczędzać na jego wyposażeniu. Lepiej jest inwestować w wyposażenie, które posłuży nam długie lata. W tym temacie znalazłam np. taki artykuł - https://togethermagazyn.pl/prowadzisz-biuro-sprzedajesz-towary-zainwestuj-w-wyposazenie-najwyzszej-jakosci. Może on was też zaciekawi.
hrice- Liczba postów : 4
Join date : 28/12/2022
Age : 26
Skąd : Koszalin
Re: Nowe biuro - wyposażenie
w biurze na pewno przyda się niszczarka biurowa z https://ofisfera.pl/pl/urzadzenia-biurowe/urzadzenia-biurowe/niszczarki . Ma wiele krozyści, w tym:
Ochrona danych - niszczarki biurowe pozwalają bezpiecznie i skutecznie usunąć wszystkie dokumenty i dane wrażliwe, uniemożliwiając dostęp do nich przez osoby nieupoważnione.
Oszczędność czasu - niszczenie dokumentów za pomocą niszczarki jest dużo szybsze niż ręczne krojenie lub gniecenie.
Oszczędność przestrzeni - niszczarki biurowe są zazwyczaj małe i wygodne w użyciu, co pozwala zaoszczędzić dużo miejsca w biurze.
Wszechstronne zastosowanie - niszczarki można używać do niszczenia zarówno papieru, jak i kart plastikowych, CD i innych nośników informacji.
Wygodny w obsłudze - niszczarki są proste w obsłudze i można je łatwo przenosić i przechowywać.
Ochrona danych - niszczarki biurowe pozwalają bezpiecznie i skutecznie usunąć wszystkie dokumenty i dane wrażliwe, uniemożliwiając dostęp do nich przez osoby nieupoważnione.
Oszczędność czasu - niszczenie dokumentów za pomocą niszczarki jest dużo szybsze niż ręczne krojenie lub gniecenie.
Oszczędność przestrzeni - niszczarki biurowe są zazwyczaj małe i wygodne w użyciu, co pozwala zaoszczędzić dużo miejsca w biurze.
Wszechstronne zastosowanie - niszczarki można używać do niszczenia zarówno papieru, jak i kart plastikowych, CD i innych nośników informacji.
Wygodny w obsłudze - niszczarki są proste w obsłudze i można je łatwo przenosić i przechowywać.
IngaIguana- Forumowy pisacz
- Liczba postów : 53
Join date : 30/12/2021
Re: Nowe biuro - wyposażenie
Jak masz biuro i chcesz zadbać o komfortowe warunki to zamów sobie tutaj https://klimi.com.pl/?montaz-klimatyzacji-warszawa,49 nowoczesną klimatyzację. Firma ma duże doświadczenie i dostęp do czołowych producentów takich jak LG, Daikin czy Haier. Dzięki nim praca w biurze będzie komfortowa.
Kłaczek25- Starszy Ekspert
- Liczba postów : 388
Join date : 23/07/2021
Re: Nowe biuro - wyposażenie
Moim zdaniem taka prezentacja Prezi jest o wiele lepszym rozwiązaniem niż klasyczna prezentacja slajdów, ponieważ można dodać wiele interesujących przejść czy filmów. Widziałem, że ta firma https://tworzenieprezentacji.pl/prezentacje-prezi/ oferuje takie rozwiązanie, więc jeśli jesteście zainteresowani czymś takim, to polecam wam zajrzeć tam. Myślę, że warto przyjrzeć się tego typu działalności.
madzia2- Starszy Ekspert
- Liczba postów : 170
Join date : 15/08/2022
Re: Nowe biuro - wyposażenie
A może by tak skorzystać z opcji wirtualnego biura w Warszawie w samym centrum, przy ulicy Złotej https://company.pl/dirs/wirtualne-biuro-z-adresem-w-centrum-warszawy-ulica-zlota-7-lokal-28? Jakie macie zdanie na ten temat? Czy uważacie, że wirtualne biuro może sprawić, że będzie się miało z tego tytułu spore oszczędności?
ważniak- Ekspert młodszy
- Liczba postów : 143
Join date : 17/02/2023
Re: Nowe biuro - wyposażenie
Pojedyncze ściany przeciwpożarowe są coraz częściej stosowane w przestrzeniach biurowych w celu zwiększenia bezpieczeństwa więc warto je rozważyć. Systemy te https://glasssystem.com/produkty/gsw-office-fr/ zostały zaprojektowane w celu zapewnienia skutecznej bariery między wnętrzem budynku a otoczeniem zewnętrznym
bako- Ekspert młodszy
- Liczba postów : 97
Join date : 30/06/2022
Re: Nowe biuro - wyposażenie
Jednym z takich ważniejszych aspektów jeśli chodzi o wyposażenie biura to jest oświetlenie https://www.lighting.philips.pl/. Także dobrze jest wybrać takie, które będzie unowocześniało biuro ale i ułatwiało wykonywanie obowiązków pracownikom.
saszka- Klikacz
- Liczba postów : 25
Join date : 19/09/2022
Re: Nowe biuro - wyposażenie
co do samego biura jako lokalu to warto przemyśleć opcję zamówienia kontenera wykonanego z płyt warstwowych, to bardzo popularne rozwiązanie w ostatnim czasie. Tu warto skontaktować się z firmą https://apexconstruction.pl/. Mają doświadczenie w branży, realizują indywidualne projekty, zapewniają najwyższy standard obsługi klienta. Każdy z kontenerów może być na życzenie wyposażony w niezbędne instalacje sanitarne czy elektryczne.
olendzka- Ekspert młodszy
- Liczba postów : 121
Join date : 28/06/2022
Strona 1 z 2 • 1, 2
Similar topics
» Nowe zwierzę
» Nowe felgi do auta
» Pokusić się o nowe meble
» Wyposażenie biurowe
» Wyposażenie kuchni
» Nowe felgi do auta
» Pokusić się o nowe meble
» Wyposażenie biurowe
» Wyposażenie kuchni
Strona 1 z 2
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach